اطلاعیه شماره ١

قابل توجه دوستان شرکت کننده در

سمینار سراسری سالانه تشکل های مستقل زنان و زنان‌دگر و همجنس‌گرای ایرانی در آلمان

با سلام

کمیته‌ء برگزاری سمینار سال ٢٠٠٩ در اولین نشست‌هایش در رابطه با پیشنهادی که از طرف شرکت‌کنندگان در سینمار ٢٠٠٨ برلین، مبنی بر تعمق بیشتر بر سر نام سمینار، داده شده بود به گفتگو نشست.
ما زنان برگزارکننده سمینار کلن به این نتیجه رسیدیم که به دلیل اهمیت موضوع باید تلاش نمود، نظرات و دیدگاه‌های متفاوت در چالش با باورهای مردسالارانه به طور عینی و شفاف و در سطحی فراگیر به منظور بررسی نام سمینار طرح و دنبال شوند.
بنابراین در جهت کوشش برای تحقق این مهم، از دوستان در شهرهای دیگر تقاضا می‌کنیم یا به صورت فردی و یا در نشست‌های گروهی بر سر این موضوع تعمق، بحث و تبادل نظر کرده و جمع‌بندی نظرات خود را به همراه پیشنهادات مشخص تا تاریخ پانزدهم یونی ٢٠٠٨ به ایمیل آدرس ifgif@gmx.de ارسال نمایند تا در وبلاگ درج گردد.

به این ترتیب هم دوستان در شهرهای مختلف با نظرات یکدیگر آشنا خواهند شد و هم کمیته‌ی برگزارکننده‌ی سمینار کلن امکان خواهد یافت بعد از دسته‌ بندی نظرات رسیده برای این موضوع برنامه‌ ریزی کند.
توجه دوستان را به این نکته جلب می‌کنیم، در صورت عدم ارسال نظرات و پیشنهادات تا تاریخ ٢٠٠٨/ ٠٦/ ١٥ ، موضوعیت بررسی نام سمینار از طرف کمیته ‌ی برگزارکننده ‌ی سمینار کلن منتفی اعلام خواهد شد.
با بهترین آرزوها
.

کمیته‌ء برگزارکننده‌ی سمینار کلن ٢٠٠٩